Jesenný Progress Skateboard Camp Bojnice 2023

Týmto víkendom sme ukončili sériu skateboardových kempov roku 2023. Celkovo sme mali tri skateboardové kempy – dva letné STARTER, FINISHER a posledný kemp tento víkend, Jesenný Progress Skateboard Kemp.

Kemp sa odohral v čase predĺženého víkendu v Bojniciach v dňoch od 16.11. štvrtku do 19.11. nedeľe. Keďže jesenný kemp bol aj pre nás samotných premiéra, nevedeli sme, čo očakávať, či sa bude deťom vôbec páčiť, keďže najväčšou zmenou bola práve to, že sme neskejtovali vo vonkajších skateparkoch, ale vo vnútornej aréne Downtown Freestyle Aréna v Prievidzi.

Obavy sa však rázom vytratili po prvom dni, kedy sme videli, že deti využívajú potenciál haly úplne na plno a že o zábavu v najbližších dňoch bude postarané.

Na deti počas kempu čakali celkovo tri zóny:

Mini - rampová miestnosť, kde sa podľa nás momentálne nachádza najlepšia minirampa na Slovensku na učenie. Je to kvôli tomu, že...

Progress Skateboard Camp Liptov 2023 - FINISHER

Začiatok školského roka znamená koniec letných prázdnin a spolu s nimi aj koniec letných skateboard kempov, ktoré sme toto leto zorganizovali nie jeden, ale rovno dva! Posledný Skateboard Progress Camp, ktorý niesol meno Finisher, prebehol nad očakávania nás všetkých. Jedným z dôvodov bola početná dievčenská účasť, ktorá spestrila celkovú atmosféru kempu. Tomuto sme veľmi radi a dúfame, že v budúcnosti uvidíme ešte viac dievčat na skateboard kempoch.

Druhým hlavným dôvodom bol príchod vzácnej návštevy zo vzdialenej Ameriky a to nikoho iného ako amerického trénera Iana Kirka, ktorý sa venuje trénovaniu a organizovaniu kempov po celom svete už viac ako 20 rokov. Ian priniesol skvelú atmosféru, ktorá sa odrážala na priebehu celého kempu a taktiež sme mohli vidieť fantastické triky z Ameriky, ktoré motivovali nielen samotných účastníkov, ale aj nás inštruktorov.

Počasie nám prialo v rámci možností. Prvé dni bolo viac-menej krásne slnečno....

Máme za sebou prvý skateboard kemp tohto leta -Progress skateboard camp Liptov, ktorý sa uskutočnil od 2. do 7. júla.

Celkovo sa kempu zúčastnilo 12 kemperov od 9 do 18 rokov.

Tento rok sme mali kemp v trvaní až 5 dní. Príchod na ubytovanie bol v nedeľu večer, kedy sme si dali prezenčku, zoznámenie sa, rozdelenie kemperov do izieb a neskôr ešte jazdenie v mini-rampe, ktorá bola tento rok súčasťou ubytovania.

Ubytovanie bolo situované v Bodiciach, v útulnej chatičke Liptov Lodge, ktorá bola postavená v anglickom štýle. Okrem obrovskej vonkajšej terasy mala miesto na grilovanie, oddychovú zónu pre deti a hlavne skateboard rampu vhodnú pre naše potreby tréningov.

V pondelok sme odštartovali kemp, v momentálne najlepšom skateboard parku na Slovensku, v Martine. Počasie bolo krásne počas celého dňa a v podobnom duchu sa nieslo aj napredovaniekemperov, ktorí od začiatku skúšali pracovať na svojom progrese.

Tento...

Rippin' Junior 2022

Report z letnej skateboard akcie Rippin' Junior 2022, ktorá sa uskutočnila v sobotu 6.8. v Downtown Freestyle Aréne v Prievidzi.

Akcie sa zúčastnilo celkovo 25 riderov z celého Slovenska.

Súťaž sa delila na dve kategórie - ROOKIE do 15 rokov a JUNIOR od 15 do 18 rokov.

Jazdili sa dve súťažné kategórie - Game of Skate a Mini-rampa, ako bonusovú kategóriu sme nakoniec pridali ešte Ollie contest o najvyššie olie.

Súťaž prebiehala bez väčších problémov podľa harmonogramu. O 8:00 začínala registrácia, ktorú sme predĺžili až do 10:00 keďže viacero riderov k nám cestovalo zďaleka.

Začínalo sa o 10:30 Game of Skate Rookies, kedy sme videli množstvo trikov od mladších jazdcov. Najviac zabíjal Lukáš Žák, ktorý si svojím štýlom a trikmi odniesol prvé miesto.

Po kategórii Rookies nasledoval Game of Skate Juniorov, kde si za najlepšie triky, či už na normal alebo switch bral Marián Holík.

V oboch...

Priatelia, od nového školského roku 2022/2023 chceme postupne vo viacerých slovenských mestách spúšťať skateboard tréningy pod dohľadom profesionálneho tímu.

Nižšie uvedený dotazník nám slúži k lepšiemu prehľadu kde a kedy by bolo ideálne organizovať naše tréningy.

Ak máte kamarátov, spolužiakov alebo niekoho z rodiny kto by rád trénoval a skateoval ale nemá s kým alebo nevie začať sám toto je ideálna forma ako začať s progresom pod dohľadom skúsených trénerov.

Poď nám pomôcť vyplniť dotazník!

Progress Skateboard Camp Liptov

Progress Skateboard Camp Liptov 2022

Ako dopadol nultý ročník skateboard kempu s názvom Progress Skateboard Camp Liptov?

Kemp sa konal na konci letných prázdnin 29. - 31. augusta a je to vlastne nultý ročník tohto podujatia pod hlavičkou 3StyleAcademy.

Kempu sa zúčastnilo celkovo 12 kemperov od 12 do 18 rokov a na celý priebeh výuky dohliadali 4 inštruktori + jedna hosťujúca špeciálna návšteva, ktorou nebol nikto iný ako rodáčka z Liptovského Mikuláša a skate legenda, Dominika Jenny Králiková.

Prvý deň začal príchodom na ubytovanie, ktoré bolo situaované v krásnej oblasti Demänovskej doliny v apartmánovom dome Vila Vista, kde sme mali k dispozícii množstvo prostriedkov na tréning ako gymnastickú trampolínu, balance boardy, slack line, workout ihrisko.

Príchod do kempu bol o 12:00 a hneď po príchode nás čakala rýchla zoznamovačka, vybalenie sa a následný presun do prvého skateparkuc, ktorým bol skatepark v Liptovskom Mikuláši.

V parku sme si spravili poriadnu rozcvičku...

ÚROVEŇ A0 - ÚPLNÝ ZAČIATOČNÍK - Jazdec ešte nikdy nestál na skateboarde.

Prvá vec, ktorú musíme zistiť je aký bude mať jazdec postoj na doske a teda ktorou nohou bude jazdiť vpred.

ÚROVEŇ A1 - ZAČIATOČNÍK - Jazdci začiatočníci sa už vedia odrážať a bočiť do strán.

Nevedia však vyskočiť na skateboarde, ani jazdiť prudšie prekážky typu bank a rádius.

ÚROVEŇ A2 - POKROČILÝ ZAČIATOČNÍK - Títo jazdci už vedia jazdiť na normál, začínajú sa učiť ollie.

Začínajú jazdiť prekážky ako bank a mierne rádiusy.

ÚROVEŇ B1 - MIERNE POKROČILÝ - Títo jazdci už vedia ollie a triky typu BS180, FS18, pop shove it.

Skúšajú základné grindy a slidy na railoch a boxoch typu boardslide, 50-50.

ÚROVEŇ B2 - POKROČILÝ - Pokročilí jazdci zvládajú triky na normal a fakie, začínajú skúšať nollie a switch.

Zvládajú triky ako kickflip, hellflip, grindy na boxoch a slidy na railoch.

ÚROVEŇ C1 - VEĽMI...

Summer Rippin 2021

28. Augusta sa v Prievidzi odjazdil prvý ročník celodenného skate eventu Rippin', ktorý sa odohral

v Downtown Freestyle Aréne.

Celkovo sa počas dňa registrovalo 41 jazdcov ktorí súťažili v 3 kategóriách – rookies (jazdci do 16

rokov), juniori (jazdci od 16 do 21 rokov) a seniori (jazdci od 21rokov).

Kontest sa jazdil formou jamu, kedy každá kategória mala najskôr hodinu zahrievacích jázd a ďalšiu

hodinu sa jazdili už naostro bodované kola.

Celý areál bol rozdelený na 3 sekcie v ktorých prebiehali jazdi – časť FLAT v ktorej sa jazdil Game of

Skate, časť RAMP v ktorej sa nachádzala mini rampa a posledná najväčšia časť bola STREET kde sa

nachádzali 2 boxy, a 3 flat raily rôznych rozmerov + rádius.

Registrácia jazdcov prebiehala od 8:00 rána a pokračovala do obedných hodín. Event sme zavŕšili

kategóriou rookies v ktorej sa nachádzalo 11 jazdcov, ktorí začali disciplínou Game of Skate.

Ďalej sme sa presunuli...

Ahojte všetci !

Dovoľte mi predstaviť vám náš nový projekt, ale na začiatok sa predstavím ja!

Moje meno je Martin Ondrejovič, pochádzam z malej dedinky pri Prievidzi a snowboardingu a skateboardingu sa venujem čosi cez 15 rokov. Vždy sme chodili s kámošmi a bratmi po okolí a hľadali miesta na skate a snowboarding. Cez tieto aktivity sme sa dostali aj k shapeingu snowparkov, zo začiatku lokálnych, ako SKI TMG Remata, neskôr Cígel a SKI Fačkovské Sedlo.

Keďže snehové podmienky na Slovensku sú z roka na rok horšie a ešte horšie je jednanie stredísk ohľadom snowparkov, odcestoval som na cca. 7 sezón pracovať pre Rakúsku firmu Qparks, ktorá stavia snowparky po celej Európe. Takto som mal možnosť dostať sa k veľkým projektom, ako sú napr. Svetový Pohár SBX Feldberg Nemecko a samozrejme top snowparky ako Dachstein West, St. Anton., Pizol, Feldberg a iné.